'Meisje drama Meerstad worstelde met zichzelf, identificeerde zich als hond'
Wat een gek verhaal! De tienerdochter uit Meerstad die hoogstwaarschijnlijk haar ouders heeft vermoord, naar verluidt toch al 15 lentes jong en niet 13, blijkt iemand te zijn die al langer zoals dat heet 'opvallend en zorgelijk gedrag' vertoonde. Dat weet De T. te melden.
Ouders en schoolgenoten vertellen aan de krant van Wakker Nederland dat het meisje niet alleen haar ouders heeft vermoord, maar ook beelden daarvan heeft verspreid via sociale media. Meerdere schoolgenoten zouden, in plaats van de politie, daardoor de beelden met bloed en een mes, als eerste hebben gezien. Niet alleen dat, ook bleek ze verder nogal 'apart' te zijn en iemand die 'worstelde met haar identiteit'.
"Volgens meerdere leerlingen wilde ze aangesproken worden met 'hij'. Later zou ze zich zijn gaan identificeren als hond. 'Ze droeg een staart, hondenoren en handschoenen', zegt een klasgenoot. 'En soms maakte ze ook blafgeluid'."
"Volgens leerlingen hoorde ze bij een groepje jongeren dat zich op vergelijkbare wijze uit. Op school viel dat op. 'Dan deden ze in de pauze met elkaar alsof ze honden zijn. Door over de grond te kruipen en te blaffen', zegt een tiener die naar eigen zeggen daar eerst wel van schrok."
Ja sorry. Dan ben je niet alleen niet helemaal lekker, maar ook niet helemaal in orde. Bovenal is dit alles natuurlijk een groot drama. Naar verluidt was het gezin verder 'ogenschijnlijk warm' en waren de ouders heel lief naar hun dochter.
Triest, dat is het.